Ofte stillede spørgsmål
eller søg efter et ofte stillede spørgsmål
Bestilling
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?
Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter, du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 06 eller skriv til [email protected] hurtigst muligt.
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 06 eller skriv til [email protected] hurtigst muligt.
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 78 74 53 06 eller mail: [email protected], så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den.
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort eller MobilePay i forbindelse med ordreafgivelsen.
Kan jeg kombinere flere rabatkoder/gavekort?
Du kan ikke kombinere flere rabatkoder, og det er heller ikke muligt at kombinere en rabatkode med et gavekort.
Jeg kan ikke få en rabatkode til at virke. Hvad gør jeg?
Hvis din rabatkode ikke kan godkendes af vores system, anbefaler vi, at du i første omgang tjekker en ekstra gang, om du har indtastet den korrekt.
Derefter beder vi dig kigge efter, om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på [email protected] - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten.
Derefter beder vi dig kigge efter, om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på [email protected] - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre. Følg blot linket her, hvis du ønsker at annullere din ordre:
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på [email protected], hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på [email protected], hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Levering
Kan jeg få gratis fragt?
Køber du for over 499 kr. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark, hvis du vælger levering med eller uden omdeling med DAO eller til en hvilken som helst pakkeshop. Prisen på disse fragtløsninger bliver automatisk nedjusteret til 0 DKK, hvis du har varer for over 499 kr. i kurven.
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 kr. efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 540 kr. og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 476 kr., efter rabatten er fratrukket.
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 kr. efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 540 kr. og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 476 kr., efter rabatten er fratrukket.
Hvor hurtigt sender I min pakke?
Vi bestræber os på at sende din ordre hurtigst muligt. Hvis du bestiller inden kl. 16:00 mandag-søndag, vil din ordre blive afsendt samme dag.
Sender I også pakker i weekenden?
Ja, det gør vi! Vi har en særaftale med både PostNord og DAO, der gør, at vi også får afhentet pakker i weekenden.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 1-2 dage. Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt.
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?
Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.
Vi afventer derefter, at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Vi afventer derefter, at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at afhente sin ordre.
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Har du bestilt forsendelse med PostNord, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale posthus for at høre nærmere.
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op.
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op.
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et trackingnummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 06 eller [email protected] - så finder vi en løsning.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 06 eller [email protected] - så finder vi en løsning.
Sender I varer til udlandet?
Nej, vi sender desværre ikke varer til udlandet.
Priser & betaling
Hvordan opgives priserne?
Alle priser på signatura.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.
Opkræves der betalingsgebyr?
Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på signatura.dk.
Hvilke betalingskort modtager I?
Vi modtager følgende betalingskort:
- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- VisaCard
- Visa Electron
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- VisaCard
- Visa Electron
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
Hvorfor skal jeg bruge NemID under betaling?
Når du handler for over 300 kr. skal du fremover bruge NemID eller en kode, du selv opretter, når du skal godkende din betaling med kort. EU-sikkerhedskravene er indført for at mindske risikoen for, at dine kortoplysninger bliver misbrugt når du handler på nettet.
Vi anbefaler at du bruger NemID Nøgleapp eller Mobilepay, så du slipper for at oprette og huske din kode.
OBS! Fra 28. december 2020 kan du ikke længere bruge dit NemID-nøglekort (papkortet) til at godkende kortbetalinger på nettet. Du skal derfor bruge NemID-Nøgleapp på din telefon.
Vi anbefaler at du bruger NemID Nøgleapp eller Mobilepay, så du slipper for at oprette og huske din kode.
OBS! Fra 28. december 2020 kan du ikke længere bruge dit NemID-nøglekort (papkortet) til at godkende kortbetalinger på nettet. Du skal derfor bruge NemID-Nøgleapp på din telefon.
Fortrydelse & ombytning
Hvor lang tids fortrydelsesret har jeg?
Hos signatura.dk har du 14 dages fortrydelsesret på dine produkter. Så længe de returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.
Returner produkterne forsvarligt indpakket og vedlæg en kopi af din faktura. Returadressen er:
Well.dk
Møgelhøj 8
8520 Lystrup
Mrk: Returret
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Returner produkterne forsvarligt indpakket og vedlæg en kopi af din faktura. Returadressen er:
Well.dk
Møgelhøj 8
8520 Lystrup
Mrk: Returret
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?
Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på [email protected]
På elektronikvarer og hårbørster har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.
På øvrige produkter som f.eks. hårprodukter og hudpleje gælder reklamationen frem til produktets udløbsdato (dog max. 24 måneder efter køb) - eller indtil holdbarheden efter åbning er udløbet (dog max. 24 måneder efter køb).
Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt.
På elektronikvarer og hårbørster har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.
På øvrige produkter som f.eks. hårprodukter og hudpleje gælder reklamationen frem til produktets udløbsdato (dog max. 24 måneder efter køb) - eller indtil holdbarheden efter åbning er udløbet (dog max. 24 måneder efter køb).
Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre. Følg blot linket her, hvis du ønsker at annullere din ordre:
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på [email protected], hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på [email protected], hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Kontakt os
Hvad er jeres åbningstider?
Du kan komme i kontakt med vores kundeservice pr. mail eller telefon i følgende tidsrum:
Mandag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Tirsdag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Onsdag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Torsdag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Fredag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 15:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Mandag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Tirsdag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Onsdag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Torsdag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Fredag: 09:00 - 12:00 og igen 13:00 - 15:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Andet
Kan jeg blive tilmeldt jeres nyhedsbrev?
Hos signatura.dk sender vi nyhedsbreve ud ca. 3-4 gange pr uge, med gode tilbud, tips og tricks og præsentation af nye produkter i vores sortiment.
Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet nederst på siden.
Vi videregiver selvfølgelig aldrig din mailadresse til tredjepart, og det kan altid frameldes igen med øjeblikkelig varsel.
Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet nederst på siden.
Vi videregiver selvfølgelig aldrig din mailadresse til tredjepart, og det kan altid frameldes igen med øjeblikkelig varsel.
Bruger websitet cookies?
Ja, signatura.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?
Er der et brand, du synes, vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.
Skriv til os på [email protected]
Vi kan naturligvis ikke love, at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Skriv til os på [email protected]
Vi kan naturligvis ikke love, at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?
Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt - men engang imellem sker det desværre.
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected].
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected].
Kan jeg se andre kunders anmeldelser af deres købsoplevelse?
Ja, dem kan du finde på Trustpilot, hvor vi er en af Danmarks højst-ratede webshops:
https://dk.trustpilot.com/review/www.signatura.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.signatura.dk
Er produkterne de samme som kan findes i de fysiske forretninger?
Ja, alle produkter i vores sortiment er ægte mærkevarer som dem, du finder i fysiske forretninger.
Langt hovedparten af vores produkter stammer direkte fra de danske producenter eller leverandører, mens andre er importeret fra andre EU-lande.
Vi importerer ingen varer fra ikke-EU lande.
Langt hovedparten af vores produkter stammer direkte fra de danske producenter eller leverandører, mens andre er importeret fra andre EU-lande.
Vi importerer ingen varer fra ikke-EU lande.