Gratis fragt med GLS

Indkøbskurv : 0 vare

Gratis fragt ved køb af Kevin Murphy og Moroccanoil

GODE RÅD AF VORES DYGTIGE PERSONALE

Vi står klar til at hjælpe, så du bliver glad og finder det, der passer til netop dine behov.

Se også vores Ofte stillede spørgsmål.

Email: mail@signatura.dk 

Telefonnummer: 22 49 64 00

Vores telefoner er åbne mellem: 

Mandag-Torsdag: kl. 9.00-15.00
Fredag: kl. 9.00-12.00



Handelsvilkår for Signatura.dk

Indholdsfortegnelse:

  1. Ordre
  2. Fortrydelses-/ returret (samt Standardfortrydelsesformular)
  3. Annullering af ordre.
  4. Forsendelse / Levering / Afhentning
  5. Priser
  6. Betaling
  7. Reklamation
  8. Registerpolitik
  9. Oplysning om klagemuligheder
  10. FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Nedenstående er information om dine rettigheder og pligter når du handler på www.signatura.dk

1. Ordre

Ved varebestilling via vores hjemmeside, bliver der automatisk afsendt en bestillingsbekræftelse via mail. Bestillingsbekræftelsen er ikke en juridisk bindende bekræftelse, dette er alene en kvittering for modtagelse af din bestilling og der tages forbehold for trykfejl, prisfejl, leverandørsvigt, tekniske problemer og lignende situationer. Sammen med din ordre afsendes en kvittering.

2. Fortrydelses-/ returret

  • Hos SIGNATURA.DK har du  14 dages fortrydelsesret på hele dit køb. (forbrugeraftalelovens paragraf 17, kræver 14 dage ).
  • Fortrydelse af en del af købet: Du har mulighed for at fortryde dit køb delvist - i op til 14 dage. Det betyder, at hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Du skal desuden selv dække udgiften til returnering.

  • Vi accepterer kun returnering af ubrugte og uåbnede artikler, der returneres i deres originale emballage. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi.

  • Beslutter du inden 14 dage, at du ikke ønsker din vare alligevel, tilbagebetaler vi købesummen ved en bankoverførsel eller tilbage på dit betalingskort. Dette sker i løbet af 10 hverdage efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at returretten kan udnyttes. Du kan enten kontakte os pr. mail: mail@signatura.dk eller udfylde vores Standardfortrydelsesformular og lægge den i pakken, som du sender retur.

2.1 Hvilke muligheder har jeg for at returnere min pakke? 

  • Ombytning: Ved ønske om ombytning bedes du sende varen retur, hvorefter beløbet vil blive krediteret- og du herefter kan lægge en ny ordre på den/de nye varer.
  • Refundering: Hvis du beder om det, kan SIGNATURA.DK refundere din bestilling. Vi sætter i så fald beløbet tilbage på den konto, du brugte til at betale din ordre med.
  • Refundering af gave: Hvis en anden har sendt dig en gave fra SIGNATURA.DK kan du returnere den til os og få udbetalt gavebeløbet. Vi sætter i så fald beløbet ind på den konto som du oplyser os. Oplys navnet på din bank, reg.-nr. og konto nummer sammen med varerne du returnerer.
  • Nægte modtagelse: Post Danmark returnerer varen til os uden udgifter for dig som kunde.

2.2 Hvem skal betale udgifterne for min varereturnering?

  • Er du utilfreds med det produkt, du har købt? Hos SIGNATURA.DK har du 30 dage fra den dag, du modtager pakken, til at returnere den eller de artikler, det drejer sig om.
  • Du dækker selv den porto, der er forbundet med returnering af varer medmindre det er en reklamationssag. I så fald skal du kontakte os for at modtage en returlabel pr. mail.
  • SIGNATURA.DK dækker ikke udgifter forbundet med varereturnering fra andre lande end Danmark.
  • Vi accepterer kun returnering af ubrugte artikler, der returneres i deres originale emballage.

2.3 Hvordan returnerer jeg en vare?

  • Du kontakter os enten via telefon eller mail
  • Beskadigede artikler, som kunden ikke straks efter leveringen bemærkede og informerede sælger om, vil blive afvist af sælger.
  • Hvis du får problemer i forbindelse med din varereturnering, bedes du kontakte os.

3. Annullering af ordre.

Ønsker du at annullere en endnu ikke afsendt ordre, kan denne annulleres ved at kontakte os på mail: mail@signatura.dk eller ring til Telefonnummer: 22 49 64 00

4. Forsendelse / Levering /Afhentning

Dao levering Vi tilbyder følgende leveringmuligheder med DAO:

  • Hjemmelevering - 29 kr (Gratis fragt over 499 kr)
  • Pakkeshop - 29 kr (Gratis fragt over 499 kr)

GLSVi tilbyder følgende leveringmuligheder med GLS:

  • Pakkeshop - 39 kr (Gratis fragt over 499 kr. + v.køb af Kevin Murphy og Moroccanoil)
  • Erhverv - 39 kr (Gratis fragt over 499 kr. + v.køb af Kevin Murphy og Moroccanoil)
  • Privat - 59 kr

Postnord Vi tilbyder følgende leveringmuligheder med PostNord:

  • Privatpakke uden omdeling - 45 kr
  • Pakke med omdeling - 59 kr

Varer der er bestilt inden klokken 14:00 på hverdage og kl.11 om fredagen, tilstræbes sendt samme dag, hvis varen er på lager.

Alle bestillinger sendes via DAO, PostNord eller GLS. Overholder DAO, PostNord eller GLS deres dag til dag leveringsgaranti, modtager du pakken næste hverdag.

Når pakken er afsendt, vil du til orientering automatisk modtage en e-mail/SMS. Her vil du få oplyst et Track & Trace nummer, så du kan følge pakkens vej direkte til din dør.

Der leveres kun til adresser i Danmark. Kontakt os for forsendelser til Grønland og på Færøerne. (Prisen starter ved 250 kr - hvilket er PostNords fragtpris til Grønland og Færøerne.)

Har du valgt afhent?

signaturaPå vores lager i Silkeborg? Din vare er klar til afhentning med det samme - indenfor vores åbningstider.

  • Åbningstider på Georg Jensens Vej 6F i Silkeborg:
  • Man.-torsdag: 8-15. 
  • Fredag: 8-13 

 Salon SignaturaI Salon Signatura: Du får en SMS, når din vare er klar til afhentning - indenfor vores åbningstider.

  • Åbningstider på Skolegade 21 i Silkeborg:
  • Man.: 11-19
  • Tir.-Tor. 9-15.30 (lukket tirsdag i ulige uger)
  • Fredag: 9-14.30
  • Lørdag: 8-12 (ulige uger)

5. Priser

Alle priser er angivet i danske kroner og inklusiv 25 % moms

Det er vores mål altid at have kvalitetsvarer til en rimelig pris. Uden at gå på kompromis med etik, kvalitet og holdbarhed. 

6. Betaling

Du kan betale dine køb hos Signatura ved brug af Dankort, Visa, Mastercard, JCB, American Express og Visa Electron - samt Mobilepay. Det er gebyrfrit at handle hos Signatura.

Når du betaler med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig altid mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i betalingssystemet.

Dermed er du bedre sikret end ved "almindelig" brug.Signatura benytter sikkerhedsprotokollen SSL, som krypterer information mellem en Internetbrowser (kortindehaveren) og en Internetserver (forretningen).Det betyder, at de oplysninger, du afgiver ved betaling, beskyttes under overførelsen fra din computer, tablet eller smartphone videre til Signatura. Det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken Signatura eller andre har mulighed for at læse disse data da alle overførsler foregår via NETS.På http://www.betaling.dk kan du se, hvordan en SSL-betaling gennemføres.Signatura tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

Betaling med Mobilepay

Du har også mulighed for at betale med MobilePay. MobilePay er Danske Banks betalingsløsning via din smartphone. Hvis du ønsker at bruge MobilePay, skal du installere app'en på din telefon, og tilknytte et betalingskort til den. Herefter skal du godkende betalingskortet til onlinehandel. Vær opmærksom på, at der kan være et gebyr forbundet med brug af MobilePay. Dette afhænger af hvilket betalingskort du vælger at bruge.

Hvis du vælger at betale med MobilePay, bliver du sendt videre til en side, hvor du bliver bedt om at indtaste dit telefonnummer. Derefter skal du bare godkende betalingen på din telefon, så kører resten ligesom ved en kortbetaling.

7. Reklamation

Efter købelovens regler har du en reklamationsfrist på alle købte varer på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen.

Reklamationsfristen omfatter fabrikationsfejl og mangler. Bliver varen defekt som følge af almindeligt slid, voldsom leg eller ukorrekt anvendelse, er den ikke omfattet af reklamationsfristen.

Hvis du modtager en vare, der er blevet ødelagt under transporten, eller hvis den går i stykker umiddelbart efter modtagelsen, kan du få tilsendt en ny vare eller vælge at få pengene retur.

Hvis du ønsker at reklamere, bør du hurtigst muligt kontakte os på e-mail mail@signatura.dk. 

8. Registerpolitik

Signatura videregiver ikke informationer til tredjepart. De data, du opgiver, når du handler hos SigNatura, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.

Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. 
Du skal blot sende en e-mail til os og oplyse dit navn, din adresse samt seneste fakturanummer(sidstnævnte af sikkerhedsmæssige årsager for at sikre at uvedkommende ikke kan få adgang til dine personlige oplysninger). 
Du vil indenfor 7 dage modtage en e-mail om hvilke informationer, vi opbevarer om dig. Du kan til enhver tid bede os om at slette disse oplysninger.

9. Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: mail@signatura.dk

10. FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Tilmelder jeg mig et aboonement, når jeg køber os jer?

Nej vi har ingen abonnementsaftaler. Så vi gemmer hverken dine dankort-oplysninger eller sender noget løbende til dig. Hos Signatura handler du fra gang til.

Jeg har en rabatkode - hvor indtaster jeg denne?

Hvis du har en rabatkode skal du lægge de varer du ønsker i kurven - også gå til Kurven. Her kan du se alle de varer du har lagt i kurven samt den samlede pris for det hele. Rabatkode feltet er lige under SHOP MERE knappen.

Billede af rabatkodefelt