Indkøbskurv : 0 vare

Mængderabat på Kevin Murphy, Moroccanoil, Living Proff

Har du et spørgsmål til os?

Se også vores Ofte stillede spørgsmål.

Eller skriv en mail til mail@signatura.dk - vi vil herefter besvare din henvendelse indenfor 24 timer på hverdage.

----

Telefonnummer: 22 49 64 00

Vores telefoner er åbne mellem: 

Mandag - Torsdag: kl. 9.00 - 15.00
Fredag: kl. 9.00 - 12.00

Handelsvilkår for Signatura.dk

Indholdsfortegnelse:

  1. Ordre
  2. Annullering af ordre.
  3. Fortrydelses-/ returret (samt Standardfortrydelsesformular)
  4. Ombytning
  5. Beskadiget vare(r)
  6. Forsendelse / Levering / Afhentning
  7. Priser
  8. Betaling
  9. Reklamation
  10. Registerpolitik
  11. Oplysning om klagemuligheder
  12. FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Nedenstående er information om dine rettigheder og pligter når du handler på www.signatura.dk
1 . Ordre
Ved varebestilling via vores hjemmeside, bliver der automatisk afsendt en bestillingsbekræftelse via mail. Bestillingsbekræftelsen er ikke en juridisk bindende bekræftelse, dette er alene en kvittering for modtagelse af din bestilling og der tages forbehold for trykfejl, prisfejl, leverandørsvigt, tekniske problemer og lignende.
2. Annullering af ordre.

Ønsker du at annullere en endnu ikke afsendt ordre, kan denne annulleres ved at kontakte os på mail: mail@signatura.dk eller ved at ringe til os på telefonnummer: 22 49 64 00

2. Fortrydelses-/ returret

  • Hos SIGNATURA.DK har du 14 dages fortrydelsesret på hele dit køb. (forbrugeraftalelovens paragraf 17, kræver 14 dage ).
  • Vi accepterer kun returnering af ubrugte og uåbnede artikler, der returneres i deres originale emballage. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi.
  • Du skal selv betale for returfragten uanset om du fortryder hele eller dele af dit køb.
  • Fortrydelse af hele dit køb: Beslutter du inden 14 dage, at du ikke ønsker din vare alligevel, tilbagebetaler vi købesummen inkl. fragt til det betalingskort, som blev brugt i forbindelse med købet. Dette sker i løbet af 10 hverdage efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at returretten kan udnyttes. Du skal enten vedlægge en seddel med ordrenummer eller udfylde vores Standardfortrydelsesformular og lægge den i pakken, som du sender retur.
  • Fortrydelse af en del af købet: Du har mulighed for at fortryde dit køb delvist - i op til 14 dage. Det betyder, at hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Du skal desuden selv dække udgiften til returnering. Her gælder de samme regler i forhold til ubrugte og uåbnede artikler - samt at tilbagebetalingen foregår til det kort, der blev brugt ved købet. Husk at vedlægge den modtaget returseddel.

2.1 Ombytning

  • Ombytning: Ved ønske om ombytning - gælder samme regler - som ved fortrydelse/returnering. Du kan herefter lægge en ny ordre på den/de nye varer.
  • Refundering af gave: Hvis en anden har sendt dig en gave fra SIGNATURA.DK kan du returnere den til os. Vi tilbagebetaler beløbet til det kort, som gaven blev betalt med. Hvis du ønsker at det skal tilbagebetales til din egen konto - kan dette øge ekspeditiontiden væsentlig.

3. Beskadiget vare(r)

  • Har du modtaget en eller flere varer, som er beskadiget - bedes du kontakte os via telefon eller mail: mail@signatura.dk. Vi vil herefter tag hånd om den enkelte sag.
  • Beskadigede artikler, som du som kunden ikke straks efter leveringen bemærker og informer os sælger om, vil blive afvist af os sælger.

 

4. Forsendelse / Levering /Afhentning

Dao levering Vi tilbyder følgende leveringmuligheder med DAO:

  • Hjemmelevering - 29 kr (Gratis fragt over 499 kr)
  • Pakkeshop - 29 kr (Gratis fragt over 499 kr)

GLS Vi tilbyder følgende leveringmuligheder med PostNord:

  • Pakkeshop - 45 kr.
  • Erhverv - 45 kr.
  • Med omdeling - 59 kr.

Varer der er bestilt inden kl. 14:00 på hverdage og inden kl. 11:00 om fredagen, tilstræbes sendt samme dag, hvis varen er på lager.

Alle bestillinger sendes via DAO eller PostNord. Overholder DAO eller PostNord deres dag til dag leveringsgaranti, modtager du pakken næste hverdag.

Når pakken er afsendt, vil du til orientering automatisk modtage en e-mail/SMS. Her vil du få oplyst et Track & Trace nummer, så du kan følge pakkens vej direkte til din dør.

Der leveres kun til adresser i Danmark.

Har du valgt afhent?

signaturaPå vores lager i Silkeborg? 

Du modtager en SMS, når din ordre er klar til afhentning. Vi har nemlig flyttet vores fysiske lager til Aarhus.

  • Åbningstider for afhentning på Georg Jensens Vej 2D i Silkeborg:
  • Mandag - torsdag: 8-15. 
  • Fredag: 8-12

5. Priser

Alle priser er angivet i danske kroner og inklusiv 25 % moms

Det er vores mål altid at have kvalitetsvarer til en rimelig pris. Uden at gå på kompromis med etik, kvalitet og holdbarhed. Vi sælger IKKE kopivarer.

6. Betaling

Du kan betale dine køb hos Signatura ved brug af Dankort, Visa, Mastercard, JCB, American Express og Visa Electron - samt Mobilepay og Viabill. Der er et gebyr på transaktioner når du handler hos Signatura. De er som følger: Dankort (+1,39 kr), Visa (+8,65 kr.), Mastercard (+23,04 kr), JCB (+23,04 kr),  American Express (+1,5%) og Visa Electron (+8,65 kr). 

Når du betaler med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig altid mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i betalingssystemet.

Dermed er du bedre sikret end ved "almindelig" brug. Signatura benytter sikkerhedsprotokollen SSL, som krypterer information mellem en Internetbrowser (kortindehaveren) og en Internetserver (forretningen).Det betyder, at de oplysninger, du afgiver ved betaling, beskyttes under overførelsen fra din computer, tablet eller smartphone videre til Signatura. Det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken Signatura eller andre har mulighed for at læse disse data da alle overførsler foregår via NETS.På http://www.betaling.dk kan du se, hvordan en SSL-betaling gennemføres.Signatura tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

Betaling med Mobilepay

Du har også mulighed for at betale med MobilePay. MobilePay er Danske Banks betalingsløsning via din smartphone. Hvis du ønsker at bruge MobilePay, skal du installere app'en på din telefon, og tilknytte et betalingskort til den. Herefter skal du godkende betalingskortet til onlinehandel via NemID. Dog kun når du sætter det op første gang. Vær opmærksom på, at der kan være et gebyr forbundet med brug af MobilePay. Dette afhænger af hvilket betalingskort du vælger at bruge.

Hvis du vælger at betale med MobilePay, bliver du sendt videre til en side, hvor du bliver bedt om at indtaste dit telefonnummer. Derefter skal du bare godkende betalingen på din telefon, så kører resten ligesom ved en kortbetaling.

7. Reklamation

Efter købelovens regler har du en reklamationsfrist på alle købte varer på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen.

Reklamationsfristen omfatter fabrikationsfejl og mangler. Bliver varen defekt som følge af almindeligt slid, voldsom leg eller ukorrekt anvendelse, er den ikke omfattet af reklamationsfristen.

Hvis du modtager en vare, der er blevet ødelagt under transporten, eller hvis den går i stykker umiddelbart efter modtagelsen, kan du få tilsendt en ny vare eller vælge at få pengene retur.

Hvis du ønsker at reklamere, bør du hurtigst muligt kontakte os på e-mail mail@signatura.dk - og vedhæft et billed af skaden.

8. Registerpolitik

Signatura videregiver ikke informationer til tredjepart. De data du opgiver, når du handler hos Signatura, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.

Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. 
Du skal blot sende en e-mail til os og oplyse dit navn, din adresse samt seneste fakturanummer(sidstnævnte af sikkerhedsmæssige årsager for at sikre at uvedkommende ikke kan få adgang til dine personlige oplysninger). 
Du vil indenfor 7 dage modtage en e-mail om hvilke informationer, vi opbevarer om dig. Du kan til enhver tid bede os om at slette disse oplysninger.

9. Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: mail@signatura.dk

10. FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Tilmelder jeg mig et abonnement, når jeg køber hos jer?

Nej vi har ingen abonnementsaftaler. Vi gemmer hverken dine dankort-oplysninger eller sender nogle produkter løbende til dig.

Jeg har en rabatkode - hvor indtaster jeg denne?

Hvis du har en rabatkode, skal du lægge de varer du ønsker i kurven - også gå til Kurven. Her kan du se alle de varer, du har lagt i kurven, samt den samlede pris for det hele. Rabatkode feltet er lige under SHOP MERE knappen.

Billede af rabatkodefelt